2026 Yılının İlk Belediye Meclis Toplantısı Yapıldı
2026 yılına ait ilk Belediye Meclis Toplantısı, Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya başkanlığında gerçekleştirildi.
Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "2026 yılının ilk Belediye Meclis Toplantısını, meclis üyeleriyle birlikte ortak akıl ve uyum anlayışıyla gerçekleştirdik. Karabük’ümüz için alınan her kararın, şehrimizin gelişimine katkı sunması en büyük önceliğimizdir. Yeni yılda da birlik ve beraberlik içinde, hemşehrilerimize değer katan hizmetleri kararlılıkla sürdürmeye devam edeceğiz" dedi.





Karabük Belediyesi Haberleri
- 22-06-202612:55 Başkan Çetinkaya'dan Babalar Günü Kutlama Mesajı
- 22-06-202605:30 İsimler Değişse De Değerleri Aynı
- 21-06-202622:06 Sınav Günü Sessizlik Günü
- 21-06-202622:06 Kastamonu Askeralma Bölge Başkanı Aktaş Ve Zonguldak Askerlik Şubesi Başkanı Kafalı'dan Başkan Çetinkaya'ya Ziyaret
- 16-06-202600:53 Asfalt Serim Çalışmalarımızı Kesintisiz Sürdürüyoruz
- 16-06-202600:53 Şehrimizde Edebiyat Rüzgarları Esmeye Devam Ediyor
- 15-06-202617:24 Başkan Çetinkaya: 'jandarma Teşkilatımızın 187. Kuruluş Yıl Dönümü Kutlu Olsun'
- 15-06-202617:24 Karabük Milli Heyecan İçin Tek Yürek Oldu
- 14-06-202604:09 Yenişehir Yazlık Sinema Tarihi Bir Törenle Yeniden Açıldı
- 13-06-202620:43 Yenişehir Yazlık Sinema'da Dünya Kupası Maç Yayını İçin Ücretsiz Ulaşım

