İl Millî Eğitim Müdürü Sayın Yusuf Yazıcı, 23 Nisan Anaokulu öğrencileri tarafından hazırlanan Ramazan şenliğine katılarak öğrencilerin sevincine ortak oldu.

Öğrencilerin sergilediği performanslar, Ramazan ayının birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu yansıttı.

Ramazan şenliğinin düzenlenmesinde emeği geçen okul yönetimine, öğretmenlere ve öğrencilere teşekkür edilmektedir.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Maarifin Kalbinde Ramazan Şenliği Başladı
Sonraki Haber Nevşehir Fevzi Dirikoç Fen Lisesi'nde İftar Programı Düzenlendi

Yorum Yap