37. Vergi Haftası Kapsamında Maliye Teşkilatına Ziyaret
Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, 37. Vergi Haftası kapsamında gerçekleşen anlamlı ziyarette maliye teşkilatının temsilcilerini konuk etti. Ziyarete Vergi Dairesi Başkanı İbrahim Kaya, Vergi Dairesi Müdürü Metin Çalışkanoğlu ve Grup Müdür Vekili Abdulmenaf Taşcı katıldı.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen görüşmede, belediye başkanı, maliye teşkilatının özverili çalışmalarının hem yerel yönetimlerin hizmet kapasitesini güçlendirdiğini hem de şehrin ekonomik gelişimine katkı sunduğunu ifade etti.
Vergi bilincinin toplumun tüm kesimlerinde yaygınlaştırılmasının önemine dikkat çeken belediye başkanı, “Şehrimizin gelişimine ve kamu hizmetlerinin sürdürülebilirliğine katkı sunan tüm maliye teşkilatımızın 37. Vergi Haftası’nı tebrik ediyorum” dedi.
Ziyaret sonunda Vergi Haftası anısına belediye başkanına çiçek takdim edilirken, günün anısına hatıra fotoğrafı çekildi.
Kayseri Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 23-06-202618:41 Başkan Büyükkılıç'tan Cumhuriyet Meydanı'nda Tarihi Dokunuş: Yenileme Çalışmaları Gece Gündüz Sürüyor
- 23-06-202618:41 Şehir Bülteni'nin 66'ncı Sayısı Yayında: Kayseri'nin Büyüyen Hikâyesi
- 23-06-202611:15 Büyükşehir Spor A.ş. Desteği İle Dayanıklılığın Şampiyonları Kayseri'de Buluştu
- 23-06-202603:51 Kaymek Sanat Ve Mesleki Eğitimi Yaz Dönemi Kurs Kayıtları Başladı: Yeni Beceriler Ve Yeni Hedefler İçin Fırsat
- 22-06-202620:26 Başkan Büyükkılıç'ın Vizyonu Kayseri'yi Dünyaya Taşıyor
- 22-06-202605:37 Kayseri Büyükşehir İtfaiyesi'nden Patili Dosta Zamanında Müdahale
- 21-06-202622:13 Başkan Büyükkılıç: 'kırsala 43,7 Milyon Tl'lik Daha Ulaşım Yatırım Yaptık'
- 15-06-202617:32 Kayseri Kültür Yolu Gezileri Başlıyor: 7 Bin Yıllık Tarih Keşfedilecek
- 15-06-202617:32 Büyükşehir KAYMEK'in İlçe Sosyal Yaşam Merkezleri Yaz Okulu Kayıtları Başladı
- 14-06-202619:11 Kayseri, A Milli Takım İçin Tek Yürek Oldu

