25-29 Nisan tarihleri arasında, 3 farklı bölgeden gelen 9 seçkin takımın mücadelesine sahne olan şampiyonada Ardeşen ekibi, turnuva boyunca sergilediği üstün performansla dikkatleri üzerine çekti. Turnuva süresince normal sürede mağlubiyet yüzü görmeyen temsilci, yarı finalde büyük bir talihsizlik yaşayarak seri penaltı atışları sonucunda final kapısından döndü.

Finali kıl payı kaçırmasına rağmen moralini bozmayan Ardeşen Anadolu İmam Hatip Lisesi, üçüncülük müsabakasında İstanbul temsilcisi ile karşı karşıya geldi. Sahadan galibiyetle ayrılan ekip, Türkiye üçüncüsü olarak kürsüdeki yerini aldı ve Rize’ye bronz madalya ile dönme başarısı gösterdi.

Gençlik ve Spor İl Müdürü Ramazan Öztürk, elde edilen bu anlamlı başarının ardından teknik ekip ve sporcular için bir tebrik etti.

“Gaziantep’te düzenlenen Türkiye Şampiyonası’nda ilimizi en iyi şekilde temsil eden, turnuvayı namağlup tamamlayıp sadece penaltılarla finalin kıyısından dönen Ardeşen Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencilerini yürekten kutluyorum. Bu başarıda emeği geçen teknik ekip, antrenörler ve okul idaresini tebrik ederim. Gençlerin sporun her branşında gösterdiği bu azim, bizler için en büyük gurur kaynağıdır.”

Önceki Haber Milli Raftingciler Rize İl Müdürü Ramazan Öztürk'ü Ziyaret Etti
Sonraki Haber Minik Judocular Türkiye Şampiyonasında Başarı Elde Etti

Yorum Yap