Başkan Çetinkaya, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan'ı Ziyaret Etti
Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "İl başkanı ve milletvekilleriyle birlikte Gazi Meclisimizde Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Prof. Dr. Vedat Işıkhan’ı ziyaret ettik. Ziyarette Sayın Bakan ile Karabük’ün taleplerini ve öncelikli ihtiyaçlarını değerlendirdik. Türkiye Yüzyılı vizyonu doğrultusunda şehrin ve ülkenin istihdam kapasitesini artırmaya, çalışma hayatını güçlendirmeye ve şehirleri kalkındırmaya devam edeceğiz" dedi.
Karabük Belediyesi Haberleri
- 22-06-202612:55 Başkan Çetinkaya'dan Babalar Günü Kutlama Mesajı
- 22-06-202605:30 İsimler Değişse De Değerleri Aynı
- 21-06-202622:06 Sınav Günü Sessizlik Günü
- 21-06-202622:06 Kastamonu Askeralma Bölge Başkanı Aktaş Ve Zonguldak Askerlik Şubesi Başkanı Kafalı'dan Başkan Çetinkaya'ya Ziyaret
- 16-06-202600:53 Asfalt Serim Çalışmalarımızı Kesintisiz Sürdürüyoruz
- 16-06-202600:53 Şehrimizde Edebiyat Rüzgarları Esmeye Devam Ediyor
- 15-06-202617:24 Başkan Çetinkaya: 'jandarma Teşkilatımızın 187. Kuruluş Yıl Dönümü Kutlu Olsun'
- 15-06-202617:24 Karabük Milli Heyecan İçin Tek Yürek Oldu
- 14-06-202604:09 Yenişehir Yazlık Sinema Tarihi Bir Törenle Yeniden Açıldı
- 13-06-202620:43 Yenişehir Yazlık Sinema'da Dünya Kupası Maç Yayını İçin Ücretsiz Ulaşım

