Belediye Başkanı Çetinkaya, Hemşehrilerle Buluşmaya Devam Ediyor
Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Ramazan ayının manevi atmosferinde hemşehrilerle bir araya gelmeye, selamlaşmaya ve gönül sohbetleri yapmaya devam ediyoruz. Bu güzel ayın bereketini ve kardeşliğini birlikte yaşamak en büyük mutluluğumuz" dedi.

Karabük Belediyesi Haberleri
- 22-06-202612:55 Başkan Çetinkaya'dan Babalar Günü Kutlama Mesajı
- 22-06-202605:30 İsimler Değişse De Değerleri Aynı
- 21-06-202622:06 Sınav Günü Sessizlik Günü
- 21-06-202622:06 Kastamonu Askeralma Bölge Başkanı Aktaş Ve Zonguldak Askerlik Şubesi Başkanı Kafalı'dan Başkan Çetinkaya'ya Ziyaret
- 16-06-202600:53 Asfalt Serim Çalışmalarımızı Kesintisiz Sürdürüyoruz
- 16-06-202600:53 Şehrimizde Edebiyat Rüzgarları Esmeye Devam Ediyor
- 15-06-202617:24 Başkan Çetinkaya: 'jandarma Teşkilatımızın 187. Kuruluş Yıl Dönümü Kutlu Olsun'
- 15-06-202617:24 Karabük Milli Heyecan İçin Tek Yürek Oldu
- 14-06-202604:09 Yenişehir Yazlık Sinema Tarihi Bir Törenle Yeniden Açıldı
- 13-06-202620:43 Yenişehir Yazlık Sinema'da Dünya Kupası Maç Yayını İçin Ücretsiz Ulaşım

