Büyükkılıç'tan 2026 Yılına Yönelik Mesaj
Mesajında Türkiye’nin üreten eli, düşünen beyni Kayseri’de hizmetten hizmete, yatırımdan yatırıma koştukları bir yılı daha geride bıraktıklarını ifade eden Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı, Kayseri’ye yeni proje ve yatırımlar kazandırmanın onurunu taşıyacakları bir yıla daha girmenin mutluluğunu ve heyecanını yaşadıklarını belirtti.
“Hemşehrilerin Teveccühüne En Güzel Teşekkür: Yatırım ve Projeler”
Yatırım ve hizmet üretmeyi önce insan diyerek düstur edindiklerini dile getiren Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı, “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın eser ve hizmet siyaseti vizyonu doğrultusunda yıllardır belediyecilik hizmetlerimizi hemşehrilerimize sunmanın gayreti içerisindeyiz. Halka hizmet Hakk’a hizmet anlayışı ve insanı yaşat ki devlet yaşasın kaygısıyla yürüdüğümüz bu hizmet yolunda, Kayseri Modeli Belediyecilik imzasını taşıyan yatırım ve projelerimizle bütçesinden yatırıma en çok pay ayıran büyükşehirlerin başında gelmemiz, hemşehrilerin bizlere teveccühüne en güzel teşekkürümüz olsa gerek. Hizmet aşkımızı daima canlı tutarak sevdamız olan bu şehre kazandırdığımız hizmetlerin Kayseri’ye kattığı güzelliklere hep birlikte şahitlik etmenin heyecan ve mutluluğunu yaşıyoruz” şeklinde konuştu.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı, Türkiye genelinde 30 büyükşehir arasında bütçesinden yatırıma en çok pay ayıran büyükşehir belediyesi olarak ilk sıralarda yer aldıklarını belirterek, şunları söyledi:
“Geride bıraktığımız hizmet ve yatırım dolu 2025 yılında ulaşımdan altyapıya, eğitimden sağlığa, tarım ve hayvancılıktan turizme, spordan kültür sanata kadar hemen her alanda daha da güçlü bir Kayseri inşa etmenin gayreti ile çalıştık. Şehir ve ülke ekonomisine katkı sunan üretken yönümüzü inşallah daha da geliştirerek hemşehriler ve milletin huzur ve refahını arttırmayı amaç edinen bir şehir olarak 2026 yılında da ülkeye güç katmaya devam edeceğiz.”
“Eser ve Hizmet Siyaseti 2026 Yılına da Damga Vuracak”
Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, 2026 yılında da proje ve yatırımların devam edeceğini vurgulayarak, “Her zaman ifade ettiğimiz ve büyük bir dayanışma içerisinde uyguladığımız gibi 16 ilçeyi kucaklayan bir anlayışla yeni yılda da proje ve yatırımlarımızla şehrin her bir köşesine Büyükşehir imzasını atmayı sürdüreceğiz” diye konuştu.
Kayseri’nin hizmetkârı olmaktan büyük bir onur duyduklarını ifade eden Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı mesajının sonunda şunları kaydetti:
“Bizi seven, güvenen ve seçen hemşehrilere hizmet için yürüdüğümüz bu yolda her yeni yıl, Kayseri’ye daha etkin ve daha kaliteli yerel yönetim hizmeti sunma sorumluluğumuzu yerine getirme gayretimize yeni bir soluk getiriyor. Sürekli değişen ve gelişen dünyada daima gelişim halinde olan bir şehir inşa etmek ve 2026 yılında da doğduğumuz, büyüdüğümüz, doyduğumuz ve kardeşçe yaşadığımız kadim kente değer katmak için var gücümüzle çalışacağız. Bu duygu ve düşüncelerle 2026 yılının esenlikler getirmesini temenni ediyor, başta Kayserili hemşehriler olmak üzere miladi yeni yılımız ülkemiz, milletimiz ve tüm insanlık için huzura, sağlığa ve berekete vesile olsun diyorum.”
Kayseri Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 28-06-202617:54 Başkan Büyükkılıç, Yaza Merhaba Doğa Yürüyüşü'nde Sporseverlerle Bir Araya Geldi
- 28-06-202617:54 Başkan Büyükkılıç, Vali Çiçek İle Birlikte Bünyan Değirmen Restoran'ın Açılışını Yaptı
- 27-06-202619:28 Başkan Büyükkılıç, Tim İlk 1000'e Giren 19 Kayseri Firmasını Tebrik Etti
- 27-06-202619:28 Kırsala Büyükşehir Dokunuşu Sürüyor: Pınarbaşı İlçesi Kaynar Mahallesi Taziye Evi Yenilendi
- 27-06-202612:03 Öğrenci Dostu Başkan Büyükkılıç'tan Karne Heyecanı Yaşayan Öğrencilere Tebrik
- 27-06-202612:03 Başkan Büyükkılıç, Talas Çocuk Görüşme Merkezi'nin Açılışını Yaptı
- 26-06-202621:12 Başkan Büyükkılıç Öğrencilerin Karne Sevincine Ortak Oldu: 'hem Öğrenin Hem Eğlenin'
- 26-06-202621:12 Türkiye'nin Engelleri Aşan Milli Gururu, Spor A.ş. Tesislerinde Kamp Yaptı
- 26-06-202613:47 Kayseri Büyükşehir Belediyesi Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi 3. Etap Uzlaşma Görüşmeleri Başlıyor
- 26-06-202613:47 Büyükşehir'den 16 İlçede Din Görevlilerine Afet Ve Yangın Eğitimi: 1740 Personele Farkındalık Çalışması

