Kaymakam Sayın Hüseyin Bütüner, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü kapsamında ilçede yaşayan özel bireyler ve aileleriyle bir araya geldi. Programda katılımcılarla samimi bir sohbet gerçekleştiren Kaymakam Bütüner, onların talep ve önerilerini dinledi.

Etkinlikte, engelli vatandaşların sosyal hayata daha güçlü katılımı için yapılabilecek çalışmalar üzerinde duruldu. Kaymakam Bütüner, devletin her zaman özel bireylerin yanında olduğunu vurgulayarak, ihtiyaçların karşılanması ve yaşam kalitesinin artırılması için gerekli adımların atılacağını ifade etti.

Bu anlamlı buluşma, özel bireylerin ve ailelerinin memnuniyetini artırırken, toplumda farkındalık oluşturulmasına da katkı sağladı.

Haber: Walaa Hamza

Önceki Haber Kaymakam Hüseyin Bütüner, Kütüphanede Öğrencilerle Bir Araya Geldi
Sonraki Haber Asayiş ve Koordinasyon Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi

Yorum Yap