Eğitim Camiasında İstişare Kültürüyle Değerlendirme Toplantıları Devam Ediyor

İl Millî Eğitim Müdürü Sayın Yusuf YAZICI başkanlığında, Recep Tayyip Erdoğan Anadolu İmam Hatip Lisesi toplantı salonunda Eğitim Müfettişleri Başkanı, şube müdürleri ve merkez ilçe genelindeki tüm resmi-özel okul müdürlerinin katılımıyla toplantı yapıldı.
Sayın İl Müdürü, öncelikle Millî Eğitim Bakanı Sayın Prof. Dr. Yusuf TEKİN'in başkanlığında 81 ilin il millî eğitim müdürlerinin katılımıyla 8-10 Ocak tarihlerinde gerçekleştirilen toplantıda alınan kararlar ve yürütülecek olan çalışmalara değinerek bilgi paylaşımında bulundu.
Toplantıda, 2025-2026 eğitim öğretim yılı 1. döneminin genel değerlendirilmesi yapılarak Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli süreci ile ilgili çalışmalar, Bakanlık ve Müdürlük tarafından yürütülen projeler ile ölçme, değerlendirme ve izleme faaliyetleri ele alındı. Aile okulu çalışmaları, ders denetimleri, rehberlik ve süreç yönetimi ile halk eğitim merkezlerinde açılan kursların değerlendirildiği toplantıda; akademik başarının izlenmesi, DYK, LGS ve YKS çalışmaları ile ÇEDES ve İHL yarışmaları üzerinde duruldu. Ayrıca norm fazlası öğretmenlerin atanma ve görevlendirme işlemleri, mevcut binaların verimli kullanımı, okul kontenjanlarının tespiti ve işletmelerde öğrenci güvenliği ile koordinatör öğretmenlerin eğitimi ve denetimleri konuları görüşüldü.
Kurumsal iletişimin güçlendirilmesi ve vizyon geliştirme süreçleri kapsamında; okul iklimi, kılık kıyafet yönetmeliği, cep telefonu uygulamaları ve 'Haberimiz Olsun' uygulamaları değerlendirilirken, yapım, bakım, onarım çalışmaları ile doğalgaz dönüşüm süreçlerine değinildi. Sosyal medya kullanımı, dezavantajlı ve şiddet eğilimi olan öğrencilere yönelik rehberlik çalışmaları ile akran nezaketi planlamaları ele alındı, öğrenci disiplin olayları ve devamsızlık takibi konularına dikkat çekildi. Ödeneklerin usulüne uygun harcanması, taşımalı eğitim, su verimliliği, kütüphanelerin etkin kullanımı ve MEBİ sisteminin takibi gibi idari konular titizlikle incelendi.
Maarif ailesinin 'Türkiye Yüzyılı' vizyonuyla öğrencileri aklın ve bilimin ışığında geleceğe hazırlama sorumluluğunda olduğu belirtilen toplantıda, yöneticilerin istek ve önerileri dinlenerek özverili çalışmaları için yöneticilere, öğretmenlere ve tüm eğitim çalışanlarına teşekkür edildi. Ayrıca ikinci yarıyılın da esenlik içerisinde geçmesi temenni edildi.
Nevşehir Milli Eğitim Haberleri
- 23-06-202618:16 TÜBİTAK 4009 "Orada Bir Köy Var: Yer Gök Bilimle Buluşuyor" Projesi
- 22-06-202620:01 BAKAN TEKİN İLE BAKAN ÇİFTÇİ, NEVŞEHİR'DE "MUHARREM AYI ORUÇ AÇMA VE LOKMA PAYLAŞIMI PROGRAMI"NA KATILDI
- 20-06-202623:33 Öğrencimiz Recep Kayra Yalçın "Karakucak Güreşi Müsabakaları"nda Türkiye Birincisi
- 19-06-202617:54 Halk Eğitim Merkezlerimizin El Emeği Ürünleri Göreme'de Sergilendi
- 19-06-202603:04 Duygu-Değer Temelli Dijital Esenlik Projesi: Pilot Okul Güzelyurt Turgut Akdevelioğlu İlkokulumuzda Proje İncelemesi Gerçekleştirildi
- 19-06-202603:04 Kudüs Konulu Makale Yazma Yarışması'nda Öğrencimiz Ali Eren Bacaksız Türkiye Birincisi
- 18-06-202619:40 Mihriban Emin Günel Ortaokulu Yıl Sonu Teknoloji ve Tasarım Sergisi Düzenlendi
- 18-06-202612:14 İl Millî Eğitim Müdürümüz Yusuf Yazıcı Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Mezuniyet Töreni'ne Katıldı
- 16-06-202622:51 Müdürlüğümüz Tarafından "Mentörlük ve Akran Dayanışması Zirvesi" Gerçekleştirildi
- 16-06-202622:51 Ürgüp Bilim ve Sanat Şenliği Düzenlendi

