Enerji Dostu Mavi Yeşil Okul Etiketleri Sahiplerini Buldu

Millî Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen Enerji Dostu Mavi Yeşil Okul Etiketi sürecinde belge almaya hak kazanan okullara yönelik etiket takdim töreni, İl Müdürlüğünde gerçekleştirildi.
İl Müdürü Dr. Harun Tüysüz ve İl Müdür Yardımcısı İbrahim Cahit Ayazhan'ın katılımıyla müdürlük konferans salonunda düzenlenen törende, enerji verimliliği, sürdürülebilir yaşam bilinci ve kaynakların doğru kullanımına yönelik çalışmalar yürüten okullara belgeleri takdim edildi.
Temel Eğitim Genel Müdürlüğü tarafından Nisan ayında başlatılan program kapsamında yapılan değerlendirmeler sonucunda:
Altınözü'nden 10,
Samandağ'dan 8,
Antakya ve İskenderun'dan 7,
Defne'den 6,
Arsuz'dan 5,
Reyhanlı'dan 4,
Kırıkhan'dan 2 ve
Hassa, Erzin, Dörtyol, Belen ile Yayladağı ilçelerinden 1'er okul olmak üzere toplam 54 okul Enerji Dostu Mavi Yeşil Okul Etiketi almaya hak kazandı.
İl Müdürü Dr. Harun Tüysüz törende yaptığı değerlendirmede, enerji tasarrufu ve sürdürülebilir çevre bilincinin okullarda yaygınlaşmasının önemine vurgu yaparak belge alan okul yöneticilerini tebrik etti ve emeği geçen tüm paydaşlara teşekkür etti.
Tören, toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi.
Hatay Milli Eğitim Haberleri
- 20-06-202600:36 MEB GENEL MÜDÜRLERİMİZ İLİMİZİ ZİYARET ETTİ
- 18-06-202618:58 DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ YIL SONU ŞENLİĞİ COŞKUYLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ
- 18-06-202618:58 "HATAY ANA VATANA KAVUŞUYOR" GÖSTERİSİ BÜYÜK BEĞENİ TOPLADI
- 18-06-202611:13 HATSU ile İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ ARASINDA İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI
- 15-06-202616:22 Güvenli Okul İklimi Çalıştayı Başladı
- 15-06-202601:30 Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı Tamamlandı
- 12-06-202620:52 Güvenli Okul İklimi Toplantısı Gerçekleştirildi
- 11-06-202612:57 Maarif Çocuk Korosu'ndan 'Vefa' Konseri Gerçekleştirildi
- 10-06-202621:59 PIKTES Proje Direktörlüğü Hatay'da Proje Faaliyetlerini İnceledi
- 09-06-202615:48 İlçe Millî Eğitim Müdürleri Toplantısı Kırıkhan'da Yapıldı

