Gençlerle İftar Bereketi Paylaşıldı
Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen iftar programında gençler ile bir araya geldik. Birlik ve beraberlik ruhunun Ramazan sofralarımızdan eksik olmamasını diliyor, bu güzel organizasyona katkı sağlayan herkese teşekkür ediyorum. Karabük Belediyesi olarak her zaman gençlerin yanında yer alıyoruz" dedi.












Karabük Belediyesi Haberleri
- 22-06-202612:55 Başkan Çetinkaya'dan Babalar Günü Kutlama Mesajı
- 22-06-202605:30 İsimler Değişse De Değerleri Aynı
- 21-06-202622:06 Sınav Günü Sessizlik Günü
- 21-06-202622:06 Kastamonu Askeralma Bölge Başkanı Aktaş Ve Zonguldak Askerlik Şubesi Başkanı Kafalı'dan Başkan Çetinkaya'ya Ziyaret
- 16-06-202600:53 Asfalt Serim Çalışmalarımızı Kesintisiz Sürdürüyoruz
- 16-06-202600:53 Şehrimizde Edebiyat Rüzgarları Esmeye Devam Ediyor
- 15-06-202617:24 Başkan Çetinkaya: 'jandarma Teşkilatımızın 187. Kuruluş Yıl Dönümü Kutlu Olsun'
- 15-06-202617:24 Karabük Milli Heyecan İçin Tek Yürek Oldu
- 14-06-202604:09 Yenişehir Yazlık Sinema Tarihi Bir Törenle Yeniden Açıldı
- 13-06-202620:43 Yenişehir Yazlık Sinema'da Dünya Kupası Maç Yayını İçin Ücretsiz Ulaşım

