İl Müdürü 3 Aralık Dünya Engelliler Günü Programına Katıldı

Hatay Büyükşehir Belediyesi öncülüğünde, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla TOKİ Çok Amaçlı Spor Salonu'nda anlamlı bir program gerçekleştirildi. Programa İl Müdürü Dr. Harun Tüysüz, Müdür Yardımcısı İbrahim Cahit Ayazhan ve Antakya İlçe Müdürü Ahmet Tecimen katıldı.
Etkinlik kapsamında özel eğitim okullarının öğrencileri başta olmak üzere farklı eğitim kademelerinden öğrenciler tarafından hazırlanan gösteriler büyük beğeni topladı. Programda ayrıca özel eğitim kurumlarında eğitim gören öğrencilerin el emeği ürünlerinden oluşan stantlar ziyaret edildi. Öğrencilerin ürettikleri çalışmaların sergilenmesi, onların üretkenliklerini ve sosyal hayata katılımlarını güçlendirmesi bakımından önemli bir anlam taşıdı.
Hatay İl Millî Eğitim Müdürlüğü olarak özel gereksinimli öğrencilerin akademik, sosyal ve kültürel gelişimlerini destekleyen her çalışmanın yanında olmaya devam edileceği ifade edildi; 3 Aralık Dünya Engelliler Günü'nün, farkındalığın artmasına ve kapsayıcı bir toplum kültürünün güçlenmesine vesile olması temenni edildi.
Hatay Milli Eğitim Haberleri
- 20-06-202600:36 MEB GENEL MÜDÜRLERİMİZ İLİMİZİ ZİYARET ETTİ
- 18-06-202618:58 DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ YIL SONU ŞENLİĞİ COŞKUYLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ
- 18-06-202618:58 "HATAY ANA VATANA KAVUŞUYOR" GÖSTERİSİ BÜYÜK BEĞENİ TOPLADI
- 18-06-202611:13 HATSU ile İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ ARASINDA İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI
- 15-06-202616:22 Güvenli Okul İklimi Çalıştayı Başladı
- 15-06-202601:30 Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı Tamamlandı
- 12-06-202620:52 Güvenli Okul İklimi Toplantısı Gerçekleştirildi
- 11-06-202612:57 Maarif Çocuk Korosu'ndan 'Vefa' Konseri Gerçekleştirildi
- 10-06-202621:59 PIKTES Proje Direktörlüğü Hatay'da Proje Faaliyetlerini İnceledi
- 09-06-202615:48 İlçe Millî Eğitim Müdürleri Toplantısı Kırıkhan'da Yapıldı

