Kayseri'de İftar Programlarıyla Ramazan Bereketi Paylaşıldı
Büyükşehir belediyesi, Ramazan ayının manevi atmosferinde düzenlenen iki ayrı iftar programında protokol üyeleri ve vatandaşlarla bir araya gelerek birlik ve beraberlik mesajı verdi. Belediye Başkanı, “Ramazan’ın bereketini ve kardeşliğin huzurunu hep birlikte yaşıyoruz” dedi.
Birlik Vakfı Kayseri Şubesi tarafından düzenlenen geleneksel iftar programına katıldı. Programa; TBMM Milli Savunma Komisyonu Başkanı, AK Parti Kayseri Milletvekili Hulusi Akar, Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, Birlik Vakfı Kurucular Kurulu Başkanı, 23, 24 ve 25. Dönem Kayseri Milletvekili Yaşar Karayel, AK Parti MKYK Üyesi ve Kayseri Milletvekili Dursun Ataş, AK Parti İstanbul Milletvekili İsmail Emrah Karayel, AK Parti Kayseri Milletvekili Murat Cahid Cıngı ve AK Parti Kayseri İl Başkanı Hüseyin Okandan katıldı.
İftar programında Ramazan’ın paylaşma ve dayanışma ayı olduğuna dikkat çekildi. Aynı sofrada buluşmanın toplumsal birlikteliği pekiştirdiğini ifade eden yetkililer, Birlik Vakfı Kayseri Şube Başkanı Bilal Habeş Bulut ve emeği geçenlere teşekkür etti.
“Hep Beraber Türkiye Olacağız”
Birlik Vakfı’nın Geleneksel İftar Programında konuşan yetkililer, birlik, beraberlik mesajı vererek, “Bir olacağız, iri olacağız, diri olacağız, hep beraber Türkiye olacağız. Hep beraber daha çok çalışacağız. Sadece bilgiyle değil aynı zamanda fiziki olarak da donanımlı olma yönünde gayret göstereceğiz. Bunun için de birliğin, beraberliğin olmazsa olmaz olmasının yanında eğitimli, donanımlı olmak ayrıca önemli” dediler.
Kayseri’deki Sivaslılar ile Bir Araya Geldi
Belediye Başkanı, ayrıca Sivaslı dernek temsilcileri ve aileleriyle bir araya geldi. Programa; TBMM Milli Savunma Komisyonu Başkanı, AK Parti Kayseri Milletvekili Hulusi Akar, Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, AK Parti MKYK Üyesi ve Kayseri Milletvekili Dursun Ataş, AK Parti Kayseri Milletvekili Murat Cahid Cıngı, AK Parti Kayseri İl Başkanı Hüseyin Okandan ile MHP Kayseri İl Başkanı Enes Ertuğrul Kalın da katıldı.
Sivaslı hemşehri derneklerinin yöneticileri ve üyeleriyle aynı sofrayı paylaşan yetkililer, Kayseri Sivaslı Dernekler Federasyonu Başkanı İsa Gün ve dernek yöneticilerine teşekkür ederek, “Kayseri’miz, Sivas’ımız ile zaten etle tırnak gibidir, mertliğin adı Sivas’tır, yiğit insanların merkezi Sivas’tır. Sivas anlatmakla bitmez, Âşık Veysel’in dediği gibi uzun ince bir yolda gidiliyor. Selçuklu’nun, medeniyet merkezlerinden birisi olan Sivas ile Kayseri’yi ayrılmaz parçası olarak görüyor, sizlerin hizmetkârı olmanın onurunu taşıyorum” ifadelerini kullandılar.
Ramazan ayı boyunca toplumun farklı kesimleriyle buluşmaya devam edileceği belirtildi. Kayseri’de kardeşlik ikliminin güçlenerek süreceği vurgulandı.
Kayseri Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 23-06-202603:51 Kaymek Sanat Ve Mesleki Eğitimi Yaz Dönemi Kurs Kayıtları Başladı: Yeni Beceriler Ve Yeni Hedefler İçin Fırsat
- 22-06-202620:26 Başkan Büyükkılıç'ın Vizyonu Kayseri'yi Dünyaya Taşıyor
- 22-06-202605:37 Kayseri Büyükşehir İtfaiyesi'nden Patili Dosta Zamanında Müdahale
- 21-06-202622:13 Başkan Büyükkılıç: 'kırsala 43,7 Milyon Tl'lik Daha Ulaşım Yatırım Yaptık'
- 15-06-202617:32 Kayseri Kültür Yolu Gezileri Başlıyor: 7 Bin Yıllık Tarih Keşfedilecek
- 15-06-202617:32 Büyükşehir KAYMEK'in İlçe Sosyal Yaşam Merkezleri Yaz Okulu Kayıtları Başladı
- 14-06-202619:11 Kayseri, A Milli Takım İçin Tek Yürek Oldu
- 14-06-202619:11 Kayseri Büyükşehir Belediyesi Hobi Bahçelerinde Yeni Sezon Denetimleri Başladı
- 13-06-202620:49 Kayseri Sanayi Odası'nda İstişare Toplantısı Gerçekleşti
- 13-06-202620:49 Büyükşehir İtfaiyesi 1 Ayda 707 Olayı Başarıyla Yönetti

