Vali Erdinç Yılmaz, Kaymakam Hüseyin Bütüner ve Belediye Başkanı Şevket Yumrutepe ile birlikte Hasanbeyli ilçesinin Merkez Mahallesi rezerv yapı alanında incelemelerde bulundu.

Vali Yılmaz, incelemelerin ardından yaptığı açıklamada: “Şu anda Hasanbeyli ilçesinin merkezindeyiz. Burası deprem sonrası yeniden inşa ediliyor. 70 iş yeri yapılıyor ve bu iş yerlerinin en küçüğü 85 m², en büyüğü 235 m² olacak. Projesiyle, mimarisiyle Hasanbeyli’mize yakışacak şekilde inşa ediliyor.

Ayrıca burada 3+1, 110 m² olacak şekilde 68 konut inşa ediliyor. Bunun yanında 600 kişilik camimizin yapımı da devam ediyor. İnşallah buradaki inşaatları 2 ay içerisinde tamamlamayı hedefliyoruz.” ifadelerini kullandı.

Haber: Walaa Hamza

Önceki Haber Asayiş ve Koordinasyon Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Sonraki Haber Kaymakam Hüseyin Bütüner, Sarayova Köyü'nde Vatandaşlarla Buluştu

Yorum Yap