Çelebi ve Kaya, Başkan Çetinkaya'yı Ziyaret Etti
Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Genel Merkez Teşkilat Başkan Yardımcısı, Ankara Milletvekili Kurtçan Çelebi ve Çorum Milletvekili Oğuzhan Kaya’yı Belediyede ağırlamaktan memnuniyet duydum. Şehrimiz üzerine verimli istişarelerde bulunduğumuz bu nazik ziyaretleri için kendilerine teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum." dedi.




Karabük Belediyesi Haberleri
- 23-06-202603:44 Karabük Belediyesi Peyzaj Çalışmalarında Kuyu Suyu Kullanıyor
- 23-06-202603:44 Karabük'te Babalar Günü Coşkusu Has Bahçe'de Yaşandı
- 22-06-202612:55 Başkan Çetinkaya'dan Babalar Günü Kutlama Mesajı
- 22-06-202605:30 İsimler Değişse De Değerleri Aynı
- 21-06-202622:06 Sınav Günü Sessizlik Günü
- 21-06-202622:06 Kastamonu Askeralma Bölge Başkanı Aktaş Ve Zonguldak Askerlik Şubesi Başkanı Kafalı'dan Başkan Çetinkaya'ya Ziyaret
- 16-06-202600:53 Asfalt Serim Çalışmalarımızı Kesintisiz Sürdürüyoruz
- 16-06-202600:53 Şehrimizde Edebiyat Rüzgarları Esmeye Devam Ediyor
- 15-06-202617:24 Başkan Çetinkaya: 'jandarma Teşkilatımızın 187. Kuruluş Yıl Dönümü Kutlu Olsun'
- 15-06-202617:24 Karabük Milli Heyecan İçin Tek Yürek Oldu

