Karabük Belediyesi Peyzaj Çalışmalarında Kuyu Suyu Kullanıyor

Karabük Belediyesi, su tüketimini azaltmak ve su kaynaklarını korumak amacıyla şehir genelindeki park, bahçe ve refüj sulamalarında şebeke suyu yerine kuyu suyu kullanıyor. Kurumsal bir hassasiyetle yürütülen bu uygulamayla temiz içme suyu kaynakları muhafaza edilirken, su tasarrufunda toplumsal bilincin artırılması hedefleniyor.

BAŞKAN ÇETİNKAYA: "ÇOCUKLARIMIZIN YARINLARI İÇİN SUYUMUZU İSRAF ETMİYORUZ"

Şehrin yeşil dokusunu korurken doğal kaynakların sürdürülebilirliğine de büyük bir önem veren Karabük Belediyesi, peyzaj alanlarının sulanmasında yer altı kaynaklarını tercih ediyor. İçme suyu şebekesi üzerindeki yükü azaltmak amacıyla uygulanan bu yöntemle, tonlarca temiz suyun korunması sağlanıyor.

Suyun korunması konusunda belediyenin kurumsal adımlarının yanı sıra toplumsal duyarlılığın da önemine dikkat çeken Karabük Belediyesi yetkilisi, konuya ilişkin yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: "Karabük’ümüzün her damla suyu çok kıymetli. Şehir genelindeki peyzaj çalışmalarımızda şebeke suyu yerine kuyu suyu kullanıyor, kaynaklarımızı koruma ilkemizden taviz vermiyoruz. Geleceğimiz için suyumuzu koruyor, doğamıza sahip çıkıyoruz. Çocuklarımızın yarınları için suyumuzu israf etmiyor, her damlasını özenle koruyoruz."

Bizler bu hassasiyeti sahada gösterirken, kıymetli hemşehrilerin de evlerinde ve iş yerlerinde suyun her damlasına aynı özenle yaklaşacağına inanıyoruz. Su kaynaklarının korunması ve geleceğe taşınması, hepimizin ortak sorumluluğudur. Tüm vatandaşları su tüketiminde tasarruflu olmaya ve bu hayati kaynağı korumaya davet ediyor; Karabük için hep birlikte daha sürdürülebilir bir gelecek inşa edeceğimize inanıyoruz.

Karabük Belediyesi, su hassasiyeti ve tasarruf odaklı bu yönetim anlayışını şehir genelinde aynı kararlılıkla sürdürecek.

Önceki Haber Başkan Çetinkaya'dan Babalar Günü Kutlama Mesajı
Sonraki Haber Karabük'te Babalar Günü Coşkusu Has Bahçe'de Yaşandı

Yorum Yap