HATSU ile İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ ARASINDA İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI
30
Güncelleme : 18.06.2026 09:08
Yayın : 18.06.2026 08:38

Hatay İl Millî Eğitim Müdürlüğümüz ile Hatay Su ve Kanalizasyon İdaresi (HATSU) Genel Müdürlüğü arasında, öğrencilerde su tasarrufu, su kaynaklarının korunması ve sürdürülebilir çevre bilincinin geliştirilmesine yönelik iş birliği protokolü imzalandı.

İmzalanan protokol kapsamında, ilimiz genelindeki ilk ve ortaöğretim kurumlarında öğrenim gören öğrencilerimize yönelik su kaynaklarının korunması, verimli kullanılması, iklim krizi, su yönetimi ve sürdürülebilirlik konularında çeşitli eğitim, seminer, teknik gezi ve farkındalık çalışmaları gerçekleştirilecek. Ayrıca su temalı kompozisyon, resim ve fotoğraf yarışmaları düzenlenerek öğrencilerimizin çevre bilincinin artırılması hedefleniyor.

2026-2027 eğitim öğretim yılı sonuna kadar yürürlükte olacak protokol ile öğrencilerimizin suyun stratejik değeri konusunda bilinçlenmeleri, çevreye duyarlı bireyler olarak yetişmeleri ve sürdürülebilir yaşam alışkanlıkları kazanmaları amaçlanıyor.

Haber: Walaa Hamza

Önceki Haber Güvenli Okul İklimi Çalıştayı Başladı
Sonraki Haber DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ YIL SONU ŞENLİĞİ COŞKUYLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Yorum Yap