İl Millî Eğitim Müdürümüz Sayın Yusuf Yazıcı'nın 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sonu Karne Mesajı
23
Güncelleme : 25.06.2026 18:34
Yayın : 25.06.2026 16:08

Değerli Meslektaşlarım, Kıymetli Veliler ve Sevgili Öğrenciler;

Bir eğitim öğretim yılını daha geride bırakırken hep birlikte emekle, sabırla ve umutla yürüdüğümüz güzel bir yolculuğun gururunu yaşıyoruz. 26 Haziran 2026 Cuma günü ilimiz genelinde okul öncesindeki 6.949 öğrencimiz Beceri Edinim Raporu ve Anaokulu Gelişim Raporu; ilkokul 1. sınıftaki 4.280 öğrencimiz ise Gelişim Raporu alacaklar. İlkokul 2, 3 ve 4. sınıfta 13.475; ortaokullarda 17.756 ve ortaöğretim okullarında 16.974 olmak üzere toplam 48.205 öğrencimize ise karne verilecektir.

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin merkezine aldığı; bilgiyi değerle, beceriyi erdemle buluşturan eğitim anlayışının okullarımızdaki olumlu yansımalarını görmek bizlere büyük bir mutluluk vermektedir. Çünkü bizler, çocuklarımızın yalnızca sınavlarda değil; hayatın her alanında başarılı, sorumluluk sahibi, merhametli, üretken ve güçlü bireyler olarak yetişmelerini hedefliyoruz.

Bu doğrultuda, bugün öğrencilerimizin aldığı karneler, yalnızca akademik başarının değil; değerli meslektaşlarımızın eğitim süreçlerinde gösterdikleri gayret, azim ve özverinin sonucu elde edilen değerlerin, kurulan dostlukların ve hayata dair kazanılan tecrübelerin de bir yansımasıdır. Meslektaşlarımız ve tüm personelimizin çocuklarımızın ikbal ve istikbali ile Ülkemizin daha da müreffeh olması yolunda gösterdikleri çaba nedeniyle kendilerine teşekkür ediyor, emeklerinin daim olmasını diliyorum.

Bu başarı hikâyesinin en önemli kahramanlarından biri de kıymetli velilerimizdir. Çocuklarımızın eğitim yolculuğunda onlara güven veren, destek olan, umutlarını büyüten ve her daim yanlarında duran velilerimiz, eğitim sürecinin vazgeçilmez paydaşıdır. Evlatlarımızın geleceği için gösterdiğiniz ilgi, fedakârlık ve iş birliği dolayısıyla her bir velimize teşekkür ediyorum.

Sevgili çocuklar; şimdi dinlenme, keşfetme, kitaplarla yeni dünyalara yolculuk etme, sevdiklerinizle güzel anılar biriktirme zamanı. Unutmayın ki her biriniz Ülkemizin yarınlarına ışık tutacak göz aydınlığımızsınız. Sizlerin mutluluğu bizlerin de mutluluk vesilemizdir. Her gün yeni bir umutla geleceğe emin adımlarla yürüdüğünüz hayat yolculuğunda sağlık, esenlik ve baht açıklığı diliyor, emekleriniz için teşekkür ediyorum.

Bu duygu ve düşüncelerle tüm eğitim camiamıza ve öğrencilerimize sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili geçirmelerini diliyor, çocukların umudunun mutlu olmalarına bağlı olduğu düşüncesiyle saygılar sunarım.

 

Yusuf YAZICI

Nevşehir İl Millî Eğitim Müdürü

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Türkiye'nin Kitap Kurtları Yarışıyor: Kitap Kurdu Kitap Okuma Yarışması'nda İlimizde Dereceye Giren Öğrencilerimize Ödülleri Takdim Edildi
Sonraki Haber Okullarımızda Dönem Sonu Kültür, Sanat ve Spor Faaliyetleri Haftası Etkinliklerimiz Devam Ediyor

Yorum Yap