Halkla Buluşma Günleri Toplantısı, Kaymakam Ahmet ERDOĞDU Başkanlığında Gaziler Mahallesinde gerçekleştirildi. Gaziler Mahallesi sakinlerinin de katılım sağladığı toplantıda, vatandaşlarımız tarafından dile getirilen istek ve talepler  Kaymakam tarafından dinlendi. İletilen konularla ilgili gerekli çalışmaların yapılacağı ve taleplerin ilgili kurumlara iletileceği ifade edildi. 
        Toplantıya; Kaymakamımız Ahmet ERDOĞDU, İlçemiz Kurum Amirleri, Mahalle Muhtarları ve vatandaşlar katıldı.

Haber: Dursun BÖLÜK

Önceki Haber İlçemiz Gölce Mahallesinde Halkla Buluşma Toplantısı Gerçekleştirildi.
Sonraki Haber Kaymakamımız Ahmet ERDOĞDU İşyeri Açılışına Katıldı.

Yorum Yap