Karabük'te Emeklilere Yönelik Kültür Gezileri Başlıyor
Karabük Belediyesi, "Emeklilerimize Vefa Programı" kapsamında kültür gezileri düzenliyor. Program çerçevesinde ilk gezi 02 Mart Pazartesi günü Kastamonu’ya gerçekleştirilecek.
Saat 13.45’te başlayacak olan ve ücretsiz olarak düzenlenecek gezi kapsamında katılımcılar; Nasrullah Meydanı, Nasrullah Camii’nde ikindi namazı, Kastamonu Kalesi ziyareti, iftar programı ile Şeyh Şaban-ı Veli Camii ve Türbesi’nde teravih namazına katılacak. Program, Ramazan ayının manevi atmosferi eşliğinde tarihi ve kültürel değerlerin yerinde görülmesini sağlayacak.
Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, programa ilişkin yaptığı açıklamada emeklilerin toplumun hafızası ve en kıymetli değerleri olduğunu belirterek; "Karabük’ümüzün emektarlarına vefa göstermek bizim için bir sorumluluktur. Kültür gezilerimizle tarihî ve manevi mekânlarımızı birlikte ziyaret edecek, Ramazan’ın bereketini hep birlikte yaşayacağız. Büyüklerimizin her zaman yanında olmaya devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
Kültür gezileri belirlenen takvim doğrultusunda devam edecek olup, 444 21 78 numaralı iletişim hattından programa ilişkin detaylı bilgi ve kayıt alınabilir.
Karabük Belediyesi Haberleri
- 23-06-202603:44 Karabük Belediyesi Peyzaj Çalışmalarında Kuyu Suyu Kullanıyor
- 23-06-202603:44 Karabük'te Babalar Günü Coşkusu Has Bahçe'de Yaşandı
- 22-06-202612:55 Başkan Çetinkaya'dan Babalar Günü Kutlama Mesajı
- 22-06-202605:30 İsimler Değişse De Değerleri Aynı
- 21-06-202622:06 Sınav Günü Sessizlik Günü
- 21-06-202622:06 Kastamonu Askeralma Bölge Başkanı Aktaş Ve Zonguldak Askerlik Şubesi Başkanı Kafalı'dan Başkan Çetinkaya'ya Ziyaret
- 16-06-202600:53 Asfalt Serim Çalışmalarımızı Kesintisiz Sürdürüyoruz
- 16-06-202600:53 Şehrimizde Edebiyat Rüzgarları Esmeye Devam Ediyor
- 15-06-202617:24 Başkan Çetinkaya: 'jandarma Teşkilatımızın 187. Kuruluş Yıl Dönümü Kutlu Olsun'
- 15-06-202617:24 Karabük Milli Heyecan İçin Tek Yürek Oldu

